Máte pocit, že
UPRATUJETE OD SVITU DO MRKU a napriek tomu je vaša domácnosť (a tak trošku aj celý váš život) len jeden OBROVSKÝ „BORDEL“?

Mám pre vás dobrú správu.

Našťastie existuje rokmi overené RIEŠENIE, ktoré pomohlo už tisícom ľudí, po celom svete.

A toto číslo neustále rastie!

Ešte predtým, ako vám ho predstavím, dovoľte mi opýtať sa vás:

Poznáte ten pocit, keď:

  • Každé ráno stojíte „STRATENÁ“ pred skriňou, z ktorej vypadávajú veci a vy ani len netušíte, čo by ste si mali dať na seba.
  • Ani náhodou neviete, čo máte v ktorej skrini. Keď sa lepšie prehrabete vo veciach, tak občas „objavíte“ kúsky, na ktoré ste už dávno zabudli.
  • Ste zúfalá z toho, že ste mali vždy vo veciach poriadok, ale odkedy sa narodili deti tak sa vám to nedarí. Dnes venujete upratovaniu oveľa viac času, ako kedykoľvek predtým, ale výsledok takmer vôbec nevidno.
  • Idete do vývrtky, keď stúpite na hračku alebo zavadíte o detské oblečenie, ktoré je voľne porozhadzované po celom vašom dome či byte. Bez ladu a skladu.
  • Váš domov už nie je miestom plným pohody, oddychu a relaxu, ale stresujúce skladisko prebytočných, niekedy doslova zbytočných vecí – čudujete sa, že vás ešte nikto nenahlásil ako „nelegálnu skládku.“
  • Podnikáte a nemáte čas zorganizovať si veci doma. Kvôli neporiadku sa nedokážete na nič sústrediť. A nemáte už žiadny čas na seba a svoje potreby.

Niekedy sa dokonca hanbíte, kvôli obrovskému neporiadku, pozvať na návštevu aj vašich najbližších.

Veď čo by si o vás pomysleli? Čo by na to povedali?

TO BY BOLA ÚPLNÁ KATASTROFA!

Veľmi dobre to poznám.

Možno vám len chýba motivácia a návod na to, ako a kde začať veľké upratovanie.

Kvôli tomu sa cítite paralyzovaná a preto radšej neurobíte nič. Aj keď sama viete, že takto si pred sebou tlačíte kopec problémov, ktoré sa postupne nabaľujú ako snehová guľa. A tieto problémy vás skôr či neskôr dobehnú 🙁

To však nie je všetko…

Ak vás čaká sťahovanie, tak sa vám dvíha žalúdok a robí husia koža, už len pri predstave, čo všetko pritom budete musieť upratať, pobaliť, preniesť a vybaliť

Kladiete si otázku:

Z kade to viem?

Sama to veľmi dobre poznám! 😊

Som Majka Verešová a v roku 2015 som založila web Harmonické bývanie – odvtedy pomáham ľuďom poupratovať si a zorganizovať domovy, s cieľom naštartovať pozitívne zmeny v ich živote.

Som profesionálna organizátorka.

Keď som začínala, tak som mala dve malé deti (9 ročný syn a 6 ročná dcéra) a za sebou viac ako 20 sťahovaní (áno, čítate správne dvadsať 🙂 z bytu do domu, bližšie ku škole a práci, a podobne) a preskákala som si všetky vyššie spomínané trable.

Moje deti a všetky tie sťahovania ma naučili, že je dôležité a užitočné mať vo svojej domácnosti naozaj len veci, ktoré mám rada, používam ich a slúžia mi.

Navyše som zistila, že keď nechám veci len tak porozkladané, kade-tade a neselektujem to, čo naozaj chcem, nedokážem sa sústrediť, nemám čas, nestravujem sa zdravo a trpím nielen ja, ale aj moje okolie.

Jednoducho povedané:

Energia a chaos z môjho domova sa negatívne prenášajú aj na mňa.

Môj „AHA moment“

V roku 2014 sa mi dostala do rúk kniha Kúzelné upratovanie od Marie Kondo. Významne zmenila môj pohľad na domov a veci v ňom.

Uvedomila som si, že sa mi NIKDY nepodarí žiť spokojne, pokiaľ sa budem obklopovať haraburdím a vecami, ktoré nepotrebujem.

Tak, ako som sa o tom presvedčila ja, presvedčilo sa o tom niekoľko tisíc ďalších ľudí na celom svete. Marie Kondo predala doteraz viac ako 10 miliónov kusov svojej knihy a Time Magazine ju zaradil medzi 100 najvplyvnejších ľudí sveta.

Učenie Marie Kondo sa dnes šíri aj vďaka KonMari konzultantom. V súčasnej dobe ich je celosvetovo viac ako 300. A ja som jedným z nich

Som hrdá na to, že možem ako certifikovaný KonMari Konzultant pomáhať ľuďom aj na Slovensku.

S Marie Kondo, autorkou knihy Kúzelné upratovanie a metódy KonMari – o ktorej sa dočítate viac kúsok nižšie.

„Zázračná“ metóda, ktorá vám pomôže spraviť si poriadok v domácnosti a zbaviť sa zbytočných stresov vo vašom živote (raz a navždy)

Marie Kondo popisuje vo svojej knihe metódu upratovania s názvom KonMari. Táto metóda nie je len populárna, ale najmä účinná a funkčná.

Sama ju používam, pri práci s mojimi klientami.

O čom to celé je?

Hlavné posolstvo KonMari metódy je jednoduché. Ponechajte si vo svojom domove len veci, ktoré máte radi a používate.

Upratovanie prebieha podľa kategórií Oblečenie, Knihy, Papiere, Komono (japonský výraz pre veci, ktoré sú používané často) a predmety sentimentálneho charakteru.

Prevediem vás procesom upratovania podľa KonMari metódy a pomôžem vám zbaviť sa neporiadku raz a navždy.

Ste pripravení?

Tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a dohodnite si úvodnú konzultáciu zdarma.

Čo všetko získate,keď si objednáte moje služby?

  • Individuálny prístup.
  • Diskrétnosť a férovosť.
  • Iný pohľad a plán na riešenie problému.
  • Funkčnú domácnosť so zavedeným systémom.
  • Slobodu a zbavenie sa ťarchy nepotrebných vecí a haraburdia.
  • Dôveru vo vlastné schopnosti a v to, čo naozaj chcete.
  • Domov, kde budete môcť oddychovať.
  • Viac energie.
  • Šatník, ktorý budete milovať.
  • Pomoc pri veľkých životných udalostiach ako je sťahovanie, predaj domu, nová práca, narodenie dieťaťa, rozvod, úmrtie.
  • Pomoc pri zbavovaní sa nepotrebných vecí a ich darovanie.

Pustite sa do upratovania so mnou a užívajte si výhody upratanej domácnosti.

Po 4 dňoch fungovania v novej kuchyni rozmýšľam ako som vedela fungovať doteraz v chaose, teraz mám všetko na dosah ruky a prehľadne usporiadané.

“Jéééj, my máme upratanú kuchyňu!” boli prvé slová mojich detí, keď sme sa v piatok vrátili domov. S Majkou sme v nej strávili 14 hodín reorganizáciou poličiek, skriniek a komory, upratovaním a triedením. Po 4 dňoch fungovania v novej kuchyni rozmýšľam ako som vedela fungovat doteraz v chaose.
Majka preorganizovala veci tak, aby boli viac po ruke, vyhodili sme nepotrebné veci a teraz mám všetko na dosah ruky a prehľadne usporiadané. Pri dvoch malých deťoch by som sama takúto prácu určite neodviedla. Takisto má Majka praktickejší prístup a oveľa viac energie na dotiahnutie vecí ako ja. Ďakuje jej celá naša rodina.”
Alica
Keď sa niekam chystám s istotou viem, kde nájdem potrebné oblečenie alebo doplnky. Ušetrilo mi to veľa nervov a behania po byte.

“Do upratovania som šla s veľkou chuťou konečne výraznejšie zmeniť môj šatníkový karambol. A výsledok? Toto upratovanie strhlo aj lavínu upratovania v mojom živote.
Keď sa niekam chystám s istotou viem, kde nájdem potrebné oblečenie alebo doplnky. Ušetrilo mi to veľa nervov a behania po byte. Chaos a neporiadok sú preč a ja si užívam jednoduchosť a systém, ktorý mi Majka pomohla nastoliť v šatníku.”
Jana

Ako sa najčastejšie cítia ľudia, ktorí ma kontaktujú?

Ľudia, ktorým pomáham sa najčastejšie cítia takto. Sú:

  • unavení
  • vyčerpaní
  • frustrovaní
  • zúfalí
  • smutní
  • nešťastní
  • vystresovaní
  • neproduktívni
  • zahltení

Proste sa necítia byť sami sebou a tým, kým by chceli byť.

Dobrá správa je, že vy sa tak cítiť vôbec nemusíte!

Dajte zbohom neporiadku a získajte vďaka tomu zorganizovaný domov.

Kliknite na tlačidlo pod týmto textom a dohodnite si úvodnú konzultáciu zdarma.

Tu je riešenie, ako sa zbaviť stresov z neporiadku a zlepšiť tak svoje duševné a fyzické zdravie…

Cítiť sa dobre a starať sa o seba je našou nepísanou povinnosťou. Ak ju zanedbáme, môžeme na to nepekne doplatiť.

Rýchly, povinnosťami, starosťami a stresom nabitý život nám berie energiu, preto ju treba pravidelne dobíjať. Najlepšie by sa to malo dať doma, v príjemnom prostredí, kde môžeme vypnúť, oddychovať, variť zdravé jedlá, robiť to, čo nás baví, byť s našimi blízkymi a priateľmi.

V haraburdím a neporiadkom zapratanom domove to však nie je možné ☹

Ale nemusí to byť tak…

Len si to predstavte, aké by to bolo keby…?

  • ste prišli po práci domov a mohli si oddýchnuť?
  • ste netrávili hodiny nekonečným upratovaním?
  • vaše deti by vedeli robiť po sebe poriadok?
  • ste vedeli čo doma máte a kde sa čo nachádza?
  • ste konečne nemuseli nič hľadať?
  • ste mali odrazu pocit, že sa môžete nadýchnúť a venovať sa tomu, čo vás baví?
  • všetky vaše dlhodobo nedokončené projekty, kopy, ktoré vás mátajú a stresujú, neexistovali?

Chcete to dosiahnuť?

Tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a dohodnite si úvodnú konzultáciu zdarma.

Deti si skladajú a odkladajú veci samé, vedia kde čo majú a skriňa vyzerá vďaka škatulkovému systému stále tip-top.

“Majka nám pomohla nájsť systém v detskej skrini, ktorej vládnu dve slečny a musím povedať, že konečný efekt je perfektný. Chce to trochu odhodlania pustiť sa do toho,ale výsledný efekt stojí za to. Vyhádzať veľkú rohovú skriňu, celú ju pretriediť, zbaviť sa zbytočností a upratať ju tak, aby sa poriadok dal ľahko udržiavať. Nám sa to veru podarilo, deti si skladajú a odkladajú veci samé, vedia kde čo majú a skriňa vyzerá vďaka škatulkovému systému stále tip-top. Vrelo odporúčam.”
Katka
Sama by som to nebola zvládla, bola by som to už 100x vzdala. Po tomto veľkom upratovaní cítim veľkú úľavu a odľahčenie.

“Ten pocit ľahkosti, keď som videla stav “pred a po” bol pre mňa doslova ako životabudič. Akoby sa skrine a izby zrazu zbavili starej ťažoby a začali dýchať. No nielen to. Usporiadali sme veci novým, prehľadným a hlavne praktickým spôsobom. Sama by som to nebola zvládla, bola by som to už 100x vzdala. Po tomto veľkom upratovaní cítim veľkú úľavu a odľahčenie.”
Mirka

Verím, že táto investícia vám zmení život:

Urobme spolu prvý krok na ceste k upratanej domácnosti, poriadku, pokoju a radosti.

Pozorne si preštudujte vaše možnosti. A zamyslite sa, ktorá sa vám najviac pozdáva:

Rozšírený Základný
3 X 5h upratovania 1 X 5h upratovania
20 €/h 25 €/h
300 € 125 €

Vyberte si jeden z balíčkov, ktoré nájdete vyššie a dohodnite si úvodnú konzultáciu zdarma

.

V priebehu našej spolupráce vám rada odpoviem (telefonicky alebo e-mailom) na akékoľvek otázky ohľadom upratovania a vytvorenia systému vo vašej domácnosti. Ochotne vám poskytnem tipy a rady, aby ste z našej spolupráce získali čo najviac.

Pridajte sa k spokojným klientom, ktorí sa tešia z upratanej domácnosti!

Teraz mám všetko na dosah ruky a prehľadne usporiadané. Pri 2 malých deťoch by som sama takúto prácu určite neodviedla.

“Majka preorganizovala veci tak, aby boli viac po ruke, vyhodili sme nepotrebné veci a teraz mám všetko na dosah ruky a prehľadne usporiadané. Pri dvoch malých deťoch by som sama takúto prácu určite neodviedla. Tak isto má Majka praktickejší prístup a oveľa viac energie na dotiahnutie vecí ako ja :-).”
Alica
Aj po 2 rokoch používam triedenie a spôsob ukladania vecí, ktorý Majka zaviedla. Naučili sa to aj deti a manžel, dokonca si to obľúbila aj svokra.

“Aj s odstupom času som veľmi rada, že som využila Majkine služby. Doma zavládla prehľadná organizácia úložných priestorov. Aj po 2 rokoch používam triedenie a spôsob ukladania vecí, ktorý Majka zaviedla. Naučili sa to aj deti a manžel, dokonca si to obľúbila aj svokra a tiež si tak doma zorganizovala niektoré priestory. Nakupujem s väčším dôrazom na to, čo sa mi naozaj páči, aby som to po čase nemusela vyhadzovať.”
Mirka

Ako bude prebiehať naša spolupráca?

Najprv si dohodneme úvodnú konzultáciu – na základe vášho telefonátu alebo mailu si dohodneme termín úvodnej konzultácie.

Na úvodnú konzultáciu sa nemusíte nijako špeciálne pripravovať.

  • Žiadne upratovanie!
  • Žiadne nakupovanie úložných systémov!

Na konci úvodnej konzultácie si stanovíme termín nášho prvého pracovného stretnutia.

Úvodná konzultácia sa koná u vás, na mieste, ktoré budeme dávať potom do poriadku. Trvať bude cca 1 hodinu a je bezplatná.

Porozprávame sa o tom, aká je Vaša predstava o ideálnom domove. Ako by ste chceli, aby to u vás doma vyzeralo? Ako sa chcete doma cítiť a prečo si chcete poupratovať a zharmonizovať váš domov?

Potom prejdeme na prvé pracovné stretnutie

Prvým krokom k životu, ktorý chcete, je zbaviť sa toho, čo už nechcete!

Jednoduché pravidlo, do ktorého vás podrobnejšie zasvätím počas našich pracovných stretnutí.

Jedno pracovné stretnutie zvyčajne trvá 3 až 5 hodín. Budeme spoločne triediť, vyhadzovať a následne ukladať.

Proces vyraďovania a zbavovania sa vecí je dôležitý hlavne pre vás. Vy musíte chytiť každú vec do ruky, rozhodnúť sa, či si ju ponecháte alebo ju dáte preč. Ja vám budem pomáhať triediť veci, manipulovať s nimi, sústrediť sa na to, čo je dôležité, vidieť veci z inej perspektívy.

Počet pracovných stretnutí závisí od množstva vecí, ktoré vlastníte, veľkosti domu/bytu a vašej schopnosti rozhodovať sa. Každá situácia a každý klient je jedinečný.

Urobím všetko pre to, aby som vám pomohla dosiahnuť uprataný a zorganizovaný domov, po akom túžite, v najkratšom možnom čase.

Čo odo mňa môžete očakávať (a čo nie?)

Pomôžem vám s ľahkým uprataním (vysávanie, utretie prachu na poličkách a v zásuvkách) a prenášaním malých kusov nábytku.

Dôkladné očistenie vašich podláh a priestoru však nie je v mojich silách a nevenujem mu náš vopred stanovený (a hlavne drahocenný) čas.

S konečným zbavovaním sa nepotrebných a vyradených vecí, s odvozom, darovaním charite či nafotením a zverejnením nepotrebných vecí na internete vám môžem pomôcť po dohode.

Pracovné stretnutia so mnou, zmenia váš pohľad na veci, ktoré vlastníte.

Zmenu vo vašom domove pocítite UŽ PO PRVOM pracovnom STRETNUTÍ.

Dáva vám to zmysel?

Tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a dohodnite si úvodnú konzultáciu zdarma.

Upratovanie s profesionálnym organizátorom zvyčajne pozostáva z týchto dvoch krokov:

  • Rozhodnúť sa čo si ponechať a čoho sa zbaviť.
  • Kam odložiť ponechané veci.

Môže to znieť veľmi jednoducho, ale je to oveľa zložitejšie, ako sa na prvý pohľad zdá.

Moji klienti sú aktívni, zaneprázdnení ľudia, ktorí dosiahli úspech v rôznych oblastiach. Upratovanie a zorganizovanie domácnosti je niečo, na čo im už neostal popri tom všetkom čas a energia.

Po odstránení nepotrebných vecí z domácnosti a vytvorení systému sa kvalita ich každodenného života zlepšila.

Mojím cieľom je pomôcť vám zjednodušiť život a vytvoriť spoločne s vami priestor, ktorý vám bude robiť radosť a vy sa v ňom budete cítiť príjemne.

Chcete to aj vy?

Ak áno, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a dohodnite si úvodnú konzultáciu zdarma.

Ešte stále váhate?

Možno máte pocit, že neporiadok nie je nič, čo by ste chceli komukoľvek cudziemu ukazovať.

Rozumiem. Doteraz som pracovala s 30 klientmi a túto obavu mal na začiatku našej spolupráce každý jeden z nich.

Môžem vás však uistiť, že pracovné stretnutia sa nesú v priateľskej a podpornej atmosfére. Rešpektujem vaše súkromie. Nikoho neodsudzujem a nesúdim. Som tu, aby som Vám pomohla a našla riešenie na Váš problém.

Mojím cieľom je efektívne vás previesť procesom upratovania a čo najviac vám ho uľahčiť.

Možno si poviete, že je to drahé.

Áno, máte pravdu. Objednať si služby profesionálneho organizátora je investícia. Investícia do vás!

Proces upratovania je transformačný a pravdepodobne ho už nebudete musieť nikdy opakovať. Máte možnosť ukončiť svoje trápenie s neporiadkom raz a navždy.

Dostanete odo mňa praktické rady ako si zorganizovať domácnosť a naučíte sa udržiavať si poriadok, aby ste sa už do stavu totálneho chaosu a neporiadku nedostali. Získate harmonický domov pre vás a vašu rodinu.

Možno si hovoríte, že to zvládnete a poupratujete si sama.

Každý dospelý človek predsa vie upratovať. Ako často si to hovoríte a vaše upratovanie napriek tomu nikam nepokročilo?

Možno ste prečítali aj knižku Kúzelné upratovanie, ale zisťujete, že nenapredujete podľa vašich predstáv. Neviete, z ktorého kraja problém s neporiadkom uchopiť a najmä nemáte toľko času.

V tom prípade vám rada pomôžem. Naše stretnutia budú efektívne a čas, ktorý budeme mať na upratovanie určený, využijeme naplno.

Predstavte si, aké by bolo, keby vám niekto pomohol zbaviť sa nepotrebných vecí a haraburdia.

Je toho veľa a vy neviete čo s tým. Vyradené veci, ktoré sú funkčné a zachovalé je možné vždy niekomu darovať. Niektoré sa dajú dokonca aj predať. Pomôžem vám s tým.

Myslíte si, že nepotrebujete služby profesionálneho organizátora, radšej si zavoláte upratovačku?

Áno! Upratovačka síce vyrieši váš problém so špinou a prachom, ale nevyrieši váš problém s množstvom vecí a stresom, ktorý zažívate každý deň, kvôli vašej nezorganizovanej a zbytočnými vecami preplnenej domácnosti.

Tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a dohodnite si úvodnú konzultáciu zdarma.

Aké môžu byť následky neriešeného problému s neporiadkom?

  • Viac stresu v živote.
  • Budete sa cítiť unavení, pretože neporiadok z vás vysáva energiu.
  • Neporiadok vás bude zožierať a trápiť.
  • Nebudete mať chuť sa zdravo stravovať.
  • Každé ráno zabijete množstvo času uvažovaním, čo na seba.
  • Vrátite sa domov po vyčerpávajúcom dni a nenájdete tam pokoj a relax.
  • Budete zlým príkladom svojim deťom. A vaša snaha o ich lepší prístup k upratovaniu bude márna.
  • Budete mať pocit, že máte nedostatok miesta na život, pretože vaše skrine budú preplnené.
  • Neustále budete niečo nakupovať a míňať peniaze na veci, ktoré nepotrebujete.
  • Budete mať zlý pocit vždy, keď budete očakávať návštevu.
  • Budete nešťastná z toho, ako vychovávate svoje deti, pretože na ne nemáte čas ani energiu.
  • Na stole sa vám bude kopiť práca a nebudete sa na ňu vedieť sústrediť.
  • Celá domácnosť bude závislá od vás, pretože nikto iný sa v nej neorientuje. Veci budú nezorganizované a poukladané kade-tade. Budete z toho unavená a demotivovaná.
  • Sťahovanie bude najstresujúcejší zážitok vo vašom živote. Nikdy viac!

Chcete sa tomuto vyhnúť?

Tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a dohodnite si úvodnú konzultáciu zdarma.

Pre koho sú určené moje služby?

  • Pre všetkých tých, čo sú odhodlaní upratať si svoj domov, aj keď budú musieť robiť ťažké rozhodnutia. Sú ochotní vysúkať si rukávy a pustiť sa do toho.
  • Veria, že naše prostredie ovplyvňuje to, ako sa cítime. Neboja sa požiadať o pomoc. Sú ochotní zbaviť sa vecí, ktoré im nijak neslúžia a nepomáhajú robiť život lepším.
  • Veria, že existujú riešenia na ich problémy s neporiadkom a s nezorganizovanou domácnosťou. Sú ochotní učiť sa nové veci.

Našli ste sa v tejto skupine?

Tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a dohodnite si úvodnú konzultáciu zdarma.

Za 5 hodín sme stihli to, čo som už v podstate roky odkladala.

“Ďakujem Majke veľmi pekne, bola pre mňa obrovská pomoc. Naozaj úžasná zaujímavá profesia pomáhať ľuďom zbavovať sa nepotrebných vecí, nájsť si systém v ukladaní oblečenia, drobností, kníh, hračiek, čohokoľvek. Za 5 hodín sme stihli to, čo som už v podstate roky odkladala. Vrelo odporúčam!”
Kika
Upratanie domácnosti bolo pre mňa veľmi pozitívne. Vďaka tomu s deťmi trávim čas plnohodnotnejšie.

“Upratanie domácnosti bolo pre mňa veľmi pozitívne. Mám pocit, že to bol začiatok veľkých zmien. Uvedomila som si potrebu lepšej časovej organizácie. Predtým som myslela stále na to čo ako kedy kde treba upratať a aj tak to nikdy nebolo podľa predstáv. Už je to jednoduchšie a vďaka tomu s deťmi trávim čas plnohodnotnejšie.”
Silvia

Pre koho nie sú určené moje služby?

  • Pre tých, ktorí sa za žiadnu cenu nechcú vzdať vecí, ktoré im nerobia radosť a neslúžia.
  • Hľadajú výhovorky namiesto toho, aby hľadali riešenia. Nie sú otvorení zmene. Sú spokojní so súčasným stavom svojej domácnosti.
  • Nevadí im, že trávia kopec času hľadaním vecí. Myslis si, že ich domácnosť nemá negatívny vplyv na ich vzťahy, zdravie a financie.

Ak ste sa našli v popise nad týmto textom, neodporúčam vám objednať si moje služby. Čas a peniaze radšej investujte do niečoho iného.

V opačnom prípade vám odporúčam využiť moje služby.

Tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a dohodnite si úvodnú konzultáciu zdarma.

Najčastejšie otázky, ktoré dostávam od budúcich klientov:

Musím prečítať pred naším stretnutím knižku Kúzelné upratovanie od Marie Kondo?

Odporúčam vám prečítať si ju, pretože je nápomocná a inšpiratívna. Ale nemusíte. Nie je to nutné. Aj bez nej sa môžeme spoločne pustiť do „kúzelného upratovania“.

Pomôžete mi zbaliť sa pri sťahovaní?

Samozrejme. Veľmi rada. Pomôžem vám zbaliť iba tie správne veci, ktoré si potom odnesiete do nového domova. Ušetrí vám to kopec energie, čas a peniaze. Na samotné prenášanie vecí si však musíte nájsť inú pomoc.

Potrebujem pomôcť s uprataním iba jednej miestnosti. Môžem vás zavolať aj na takéto menšie upratovanie?

Áno, rada vám pomôžem s akoukoľvek miestnosťou, s ktorou si neviete dať rady a potrebujete ju upratať a zorganizovať.

Sú vaše služby určené aj pre firmy a kancelárske priestory?

Áno, sú. Rada vám pomôžem nielen s vaším bývaním, ale aj s pracoviskom.

Kde pôsobíte?

Pôsobím hlavne v Bratislave a okolí . Veľmi rada za vami vycestujem aj ďalej. V tomto prípade si účtujem aj cestovné náklady 0,20 Eur/km.

Keď ste sa rozhodli využiť moje služby, tak kliknite na tlačidlo pod týmto textom a dohodnite si úvodnú konzultáciu zdarma.

Zaujíma Vás ešte niečo?

Ak vám napadla ešte nejaká otázka alebo vás niečo zaujíma, neváhajte mi napísať na maria.veresova@harmonickebyvanie.sk alebo zavolať na telefónne číslo 0915 794 667.

Rada vám odpoviem.

Nečakajte na „jedného dňa“. Začnite si tvoriť harmonický domov už dnes, kliknite na tlačidlo pod týmto textom a dohodnite si úvodnú konzultáciu zdarma: