Základom mojej práce je detailnosť, profesionalita a spoľahlivosť. Spoločne vyriešime akýkoľvek problém a zbavíme Váš domov neporiadku, chaosu a haraburdia. Nebojte sa a pustite sa so mnou do declutteringu!

Takto to prebieha:

  1. Napíšete mi na maria.veresova@harmonickebyvanie.sk alebo zavoláte na 0915 794 667. Dohodneme si termín prvej (bezplatnej) osobnej konzultácie.
  2. Na osobnej konzultácii, v mieste upratovania, sa porozprávame čo by ste radi zmenili a čo je potrebné dať do poriadku. Na základe toho Vám poviem ako budeme postupovať a dohodneme si plán upratovania. Tu si stanovíme termín nášho prvého pracovného stretnutia. Na osobnú konzultáciu nie je potrebné sa nijak pripravovať.
  3. Pracovné stretnutie trvá minimálne 5 hodín. Obsahom pracovného stretnutia je triedenie, vyhadzovanie a následné ukladanie vecí. (Počet pracovných stretnutí závisí od objemu práce. Jedno pracovné stretnutie nikdy nestačí.)
  4. Konečné zbavovanie sa nepotrebných a vyradených vecí. Odvoz, darovanie charite či nafotenie a zverejnenie nepotrebných vecí na internete je možné po dohode.

Výsledkom bude pekný a funkčný domov, ktorý budete milovať!

 

Dohodnite si prvé stretnutie zadarmo