Moje služby

Predstavte si ma ako niekoho kto vás nebude odsudzovať a hodnotiť. Podá vám pomocnú ruku a povzbudenie. Poskytne vám iný pohľad a plán na riešenie problému. Pomôže vám vytvoriť funkčnú domácnosť a prehľadný systém.

Tak! Myslíte si, že teraz by ste sa do toho mohli pustiť?

Mám záujem o konzultáciu

Akčný plán

  1. Vaše rozhodnutie a rezervácia
    • telefonát alebo mail
  2. Úvodná osobná konzultácia
    • bezplatná
    • dĺžka cca. 1 hodinu
    • na mieste, ktoré sa bude upratovať
    • žiadne špeciálne pripravy pred (žiadne upratovanie)
    • budeme sa rozprávať o tom, čo potrebujete upratať a zorganizovať
    • prehliadka domova a prehľad súčasných úložných systémov
  3. Kúzelné upratovanie
    • jedno upratovacie stretnutie trvá 3-5 hodín
    • fotky pred a po
    • triedenie a organizovanie vecí, kategóriu za kategóriou
    • návrh organizačných produktov vhodných do vášho priestoru, v prípade, že nejaké potrebujete
    • po dohode pomoc s nákupom nových organizačných produktov
    • po dohode pomoc s vyradenými vecami, odvoz, darovanie charite
    • odporúčania a zmeny v oblasti návykov a životného štýlu
    Počet upratovacích stretnutí závisí od
    • množstva vecí, ktoré vlastníte
    • veľkosti domu/bytu
    • vašej schopnosti rozhodovať sa
    • odhodlania a ochoty robiť si domáce úlohy a upratovať aj mimo našich stretnutí
    • ochoty zmeniť sa
  4. Radosť z uprataného a zorganizovaného priestoru
    • vďačnosť za všetko, čo máte (len kvôli neporiadku ste to nevideli)
    • konečne máte priestor na to, čo je pre vás dôležité
    • oddych (zaslúžite si ho) :-)

V priebehu našej spolupráce vám rada odpoviem (telefonicky alebo e-mailom) na akékoľvek otázky ohľadom upratovania a vytvorenia systému vo vašej domácnosti. Ochotne vám poskytnem tipy a rady, aby ste z našej spolupráce získali čo najviac.

“Ďakujem Majke za cenné rady, za to ako ma previedla celým procesom a v mojej skrini je konečne všetko na svojom mieste. Vrelo odporúčam a hlavne s Majkou ide všetko veľmi hladko!” - Anička
“Ďakujem za fotky a hlavne za obrovskú pomoc. Sama by som to asi nikdy nezvládla. Je to jedna z najlepších investícií, aké som zatiaľ urobila. Keď vidím tie fotky, nechce sa mi veriť, ako to bolo pred tým. - Žofka
“Ďakujem Majke veľmi pekne, bola pre mňa obrovská pomoc. Naozaj úžasná zaujímavá profesia pomáhať ľuďom zbavovať sa nepotrebných vecí, nájsť si systém v ukladaní oblečenia, drobností, kníh, hračiek,čohokoľvek. Za 5 hodín sme stihli to, čo som už v podstate roky odkladala. Vrelo odporúčam! ” - Kristína
“S Majkou sme 14 hodín (tri stretnutia) upratovali, triedili a reorganizovali poličky a skriniek v kuchyni a v komore. Rozmýšľam ako som vedela doteraz fungovať v chaose. Pri dvoch malých deťoch by som sama takúto prácu určite neodviedla. Takisto má Majka praktickejší prístup a oveľa viac energie na dotiahnutie vecí ako ja 🙂 ” - Alica

Cenník

Úvodná konzultácia

  • 1 hodina
  • osobne, na mieste ktoré sa bude upratovať
  • v prípade, že ide o miesto vzdialenejšie viac ako 25 km od Bratislavy, tak telefonicky, zaslanie fotiek vopred potrebné
  • žiadne špeciálne pripravy pred (žiadne upratovanie)
Zadarmo

Upratovacie stretnutia

  • jedno stretnutie trvá 5 hodín
  • pomoc vytvoriť prehľadný priestor a funkčný systém
  • pomoc s nákupom organizačných produktov
  • podporná a priateľská atmosféra
  • podpora aj medzi stretnutiami (telefón, mail)
Jedno stretnutie
Platba po stretnutí
200 €
Balíček 3 stretnutí
Platba vopred, zľava 20%
600 € 480 €
Balíček 10 stretnutí
Platba vopred, zľava 25%
2 000 € 1 500 €

Investícia, ktorá vám zmení život!

Ešte stále váhate?

Chápem vaše obavy. Toto vám však môžem sľúbiť:

  1. Bude to zábava. (ale aj únava)
  2. Pracovné stretnutia sa nesú v priateľskej a podpornej atmosfére. Rešpektujem vaše súkromie.
  3. Verte mi, baví ma to. Nikoho neodsudzujem a nesúdim. Som tu, aby som Vám pomohla a našla riešenie na Váš problém.
  4. Výsledky budete vidieť a cítiť hneď po prvom upratovacom stretnutí.
  5. Nezaseknete sa. Budem vaším sprievodcom a pomocníkom.
  6. Upratovanie určite dotiahneme do úspešného konca.
  7. Peniaze na profesionálneho organizátora sú investícia. Investícia do vás!

Už je to lepšie? To som rada. :)